sunnuntai 7. tammikuuta 2018

Vanhoja kuvia

Yläkuva Kannonkoskelta. Tyttären koosta päätellen kuva on 1970-luvun loppupuolelta. Venettä kuljettaa enoni, mukana myös enon vaimo ja minun vaimoni. Minä otin kuvan.


Kiviharjusta, olen tehnyt savusaunan edessä klapeja, Tenho lie katkonut puut pilkottaviksi. Olen ollut näköjään 1988 riskissä kunnossa.


Kannonkosken mökillä enoni vaimoineen piti yhtenä kesänä ankkoja. Nimet olivat Aku ja Iines, vaikka minä ehdotin Salmoa ja Nellaa. Mokomat lentelivät loppukesästä ympäri järveä, mutta palasivat aina pihaan ruokkijoiden luo.  Raaka peli: loppusyksystä ne syötiin. Sisareni ja tyttäreni hätistelevät lintuja aitaukseen, jossa ne eivät juurikaan pysyneet.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LUETTU MM. KORONAN ETIÄINEN

  Kävimme eilen Varkaudessa, mitään emme löytäneet kirpputoreilta ja Elävä Kauppa oli lopetettu. Kirjaston vaihtohyllystä otimme muutaman ki...